Friday, January 9, 2009

Mulakan Hari Mu

Sebenarnya aku merancang untuk menulis post ini sejak pagi lagi,
tetapi disebabkan mata yang mengantuk teramat pada tahap dewa,
aku tidur dulu,
macam2 aku mimpi, hik3.
pukul 11.30 +-
tiba-tiba Roy, classmate aku call,
aku pown terjaga,
hu3, dah macam pertndingan bcrita SK da.
ok la.
"Bong , aku nak dtg umah ko ni"
Ha! ! !
biar betOL .
"ok2"
aku dengan bergegas mengemas umah ku.
hik3.
aku main campak2 je barang masuk dalam bilik.
hik3.
Roy pulak tak pernah datang rumah aku,
nasib baik dia cari rumah aku, pastu jumpa
huhuhu.
dy layan ms kat umah aku sat
maen mafia wars.
besh sgt kew game tu?
hik3.
dia lpak umah aku skjp je
pas2 die balik.

hmm.
nak tahu ape punca aq ngantok sgt?
malam td aku tertidur dpan pc la.
seingat aku, last aku tgok jam kul 3.30 pg
pas2 dlm kul 5.30 aku tjage, aku masih dpn pc ag.

that's mean aku tertidur dpan pc.
hu3.
nseb bek mak aq x pasan.
hua3.
nk smbung tdow bleq la.
papai.

nota kaki : ntah ape2 aku wat mlm td eak? hu3.
If you have enjoyed this entry. Please feel free to bookmark it using your favorite social bookmarking site

One Response so far

  • Priya says:

    Hello,

    Greetings from SezWho!

    This is Priya here. I am writing to know your feedback and/or suggestions regarding the SezWho plug-in and how we can make SezWho more exciting and interesting for you and your users.

    Your feedback is important to us.

    Look forward to your response.

    Thanks
    Priya
    priya@sezwho.com

  •