Tuesday, August 25, 2009

Hidup Baru. Macam Macam Baru


Gila lama aku tak update blog aku ni. Boleh dikatakan sudah mencapai status Muzium dah. Haha. Sawang-sawang aku bersihkan sebab tiap-tiap hari aku tengok traffic aku datang dari mana. So far , aku puas hati la dengan blog aku ni, PageRank blog ni adalah 2, ok la tu.

Sekarang aku sudah pun berada di alam pembelajaran semula. Bukan sekolah , bukan tadika , bukan sekolah agama, tetapi,,, universiti. Memang banyak perkara yang perlu aku selesaikan sebaik aku mendaftar masuk dan juga terdapat perkara yang belum selesai seperti urusan permohonan pinjaman " AhLong ptpT-PU " . HaHa. Jangan marah ye PakCik PTPTN. Huhu. Ujian 1 telah berlangsung dan beberapa paper sudah pun diketahui keputusannya. Hmmm, keputusannya agak hambar, dan maka aku perlu struggle pada ujian 2 dan final. Insyaallah.




Ops, lupa nak beritahu, aku sekarang melanjutkan pelajaran setelah bercuti bersalin menganggur di Universiti Putra Malaysia Kampus Bintulu Sarawak (UPMKB) dengan mengambil pengajian Diploma Kesihatan Haiwan Dan Peternakan ( DKHP ). :)

P/S : harap maaf. entry ini agak dull krane ade masalah untuk upload gambar. mybe next time aku cube upload pic. okewh?
P/S/S : to all my frenz , mmber , squad, beshtie , "someone" , something , some-seng , some-pah and all , terima kasih semua kerana menyokong aku sehingga aku berada di tahap ini. Alhamdulillah.
If you have enjoyed this entry. Please feel free to bookmark it using your favorite social bookmarking site

6 Responses so far

  • Matthew says:

    Hi, kamu mungkin tak kenal saya tapi saya batch pertama DKHP di UPMKB, skrg di Serdang pula :)

  • sha-sha says:

    ceh skang, da jd student upm jgn sombong lak ngan kite ea...iangat epal, ingat eacha..!!!!

  •